Torsdag

Snart roadtrip till Småland mitt födelselandskap. Vi ska hälsa på min mamma och få se hennes nya radhus. Det ska bli skoj, för vi ska även åka till Borås djurpark och Värnamo. Så vi kommer att göra lite utflykter.

Det var ca 1 år sedan jag var i Småland så det är long time no see. Saknar inte det åker bara ner för mammas skull, men ska bli kul med lite miljöombyte!

Och barnen kommer bli så glada att få träffa sin farmor. Likaså har mamma sätt fram emot detta hela sommaren :)

Fast jag tycker även själv det ska bli rätt roligt :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ska bli rätt kul. Hoppas Lilla Krogen är öppen bara ;)

2012-07-05 @ 11:28:04
URL: http://familjeneberstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0