Skål

Länge sen igen har inte orkat, men nu har jag lite tid över. Jag skriver här varje gång om all skit jag gör på dagarna och de är ju inte så intressant. Tänkte nu dela med mig av lite mera personlig fakta.

Vikten att förlåta och gå vidare!
Jag gjorde det för några dagar sedan, förlät en nära person till mig som inte längre är i livet! För allt ont den personen gjort mig. Men den personen har även varit en väldigt viktig del av mitt liv också. Hade insett att jag fastnat i min sorge process och bara kände ilska mot denna person. Och ville lägga allt bakom mig och gå vidare. Så jag förlät personen och nu känns mitt hjärta lättare mindre skuldfyllt. Och mera positiva minnen kommer fram runt denna person.

Så ALLA FÖRLÅT OM NI KAN!


Kommentarer
Postat av: Ida

Alla går inte att förlåta.. Men jag är glad att du gått vidare <3

2012-07-13 @ 23:18:28
URL: http://familjeneberstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0