Fredag

Idag är det fredag och slutet på veckan. Det känns både bra och dåligt då det även betyder slutet på min semester.

Idag får vi också reda på om vi får lägenheten. Så ni får hålla tummarna :)
Annars bantar jag ju som ni vet det går skit bra. Men jag har fredagar som dagar då jag får äta onyttigt, så idag ska jag ääääta. Jag tror det är viktigt att man har någon fusk dag om man ska orka. Är man för hård så orkar man inte tillslut. Då börjar man istället fuska flera gånger i veckan.

Förutom att kolla mejlen varje kvart hela dagen. Ska vi väll försöka gå ut med barnen och leka av dem, de uppskattar de alltid :) ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Ida

BLOGGAAAAAAAAAAAAA!

2012-08-12 @ 18:00:18
URL: http://familjeneberstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0