En miniserie

En följetång med så många delar jag känner för. Utvalda från mitt liv.

Mötet med mitt livs stora kärlek: Det var en varm försommar dag. Jag hade tagit mig till Värnamo för besök och ansökan till fritidsledarprogrammet. Vi blev lotsade in i ett klassrum för information. Och där stod hon, röd tuppkam coola snygga kläder och piercingar.

Hon informerade och pratade med självförtroende och pedagogiskt. Själv hörde jag inte ett ord. Jag dagdrömmde mig bort, tänkte att hon festar säkert mycket med de coola killarna. Och jag har väl ingen chans på henne.

När hon med jämna mellanrum brast ut i ett härligt leende, så försökte jag få ögonkontakt och le tillbaka. Se hur det gick sen :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag måste varit så snygg den dagen ;) <3

2012-01-04 @ 13:15:09
URL: http://familjeneberstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0