Allt gick bra

Seger för Nyköping i förlängningen, det var en rätt jämn match med två bra lag. Nyköping mötte Arlanda Wings och hade ett övertag hela matchen. Men avgjorde i sudden death. Jag beslutade mig för att ta med Wilja till matchen idag, det blev succe och hon ropade till mig att klappa pappa klappa :) Hon var jätte duktig så det blir fler söndags matcher för oss, Men de senare matcherna som börjar kl 19 får jag gå på själv. Nu resten av kvällen blir det att suga på den lilla ångestkaramellen över att behöva gå upp kl 5 hela veckan. Fast denna veckan flyttar vi, så det kommer bli en bra vecka :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Värsta hockeybruden ;)

2012-01-09 @ 08:12:54
URL: http://familjeneberstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0