4 år

4 år har gått sen jag och Ida blev tillsammans. 4 helt fantastiska år med båda med och motgångar. Med övervikt på medgångar, men de motgångar vi haft har bara svetsat ihop oss ännu mer.

Jag känner fortfarande saknad till Ida när jag är på jobbet. Vi skickar små söta kärleks sms, och överraskar varandra med kärleksförklaringar med jämna mellanrum. Vi tar varandra aldrig
förgivet, och älskar varandra villkorslöst med både varandras bra och dåliga sidor.

Mitt liv planerar jag med Ida som är min själsfrände, och den person som känner mig allra bäst. Ida du och jag skall kroka i varandras rullatorer, och ligga i graven och hålla varandra i hand. För jag kan inte föreställa mig ett liv utan dig!

Du är min svarta diamant, och jag älskar dig mer än vad jag någonsin kan beskriva med ord <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Älskar dig mer än mest! Det är du och jag förevigt <3

2012-01-12 @ 12:57:32
URL: http://familjeneberstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0