Dagens hiss och diss..

Ni kanske tänker att jag stulit iden från Rix morron zoo. Och det har jag gjort, men varje dag kommer jag dela med mig av det bästa och sämsta med min dag. Så här har ni debuten på dagens hiss/ diss.

Diss: Fotgängare på parkeringsplatser, när man snällt sakta glider ut. Med
sin lagom igen immade bil. Då kommer de där traskandes rakt fram med sina jävla kundvagnar precis bakom bilen. Antingen tror de att de är odödliga eller att parkeringen är en gågata.

Hiss: Ultraljudssköteskan på BB hon var trevlig berättade allt vi ville veta. Vi behövde inte fråga något. Verkligen rätt kvinna på rätt plats. Sen var det ju självklart mysigt att kolla på vår son med :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja hon var verkligen superbra! Trevlig och glad och förklarade allt jätte bra :)

2011-12-29 @ 18:11:21
URL: http://familjeneberstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0